Čo robiť s vašim kupónom v aktuálnej situácii?

Situácia ohľadom šírenia Koronavírusu na Slovensku a vo svete sa mení doslova z hodiny na hodinu. Absolútne chápeme a podporujeme zodpovedné správanie ľudí voči sebe a svojim najbližším, aby sa nám čo najskôr podarilo dostať situáciu pod kontrolu. Pre všetkých našich zákazníkov, ktorí majú otázky ohľadom využitia svojich dovoleniek a uplatnenia zakúpených kupónov sme stále k dispozícii a všetky podnety sa snažíme vybavovať v čo najkratšom čase. Pripravili sme pre vás blog s najčastejšími otázkami a informáciami, ktorý budeme priebežne aktualizovať.
 

Zákaznícka podpora je tu stále pre vás. Kontaktujte nás e-mailom

V súčasnosti sme posilnili našu zákaznícku podporu, aby sa nám podarilo vyriešiť všetky vaše podnety a otázky. Pre najrýchlejśie vybavenie nás prosím kontaktujte priamo emailom na podpora@zlavadna.sk - e-mailovú komunikáciu vybavujeme priebežne a snažíme sa tak robiť v čo najkratšom možnom čase.
 
Prosíme vás však o pochopenie a trpezlivosť. Štandardná dĺžka vybavenia podnetu sa v súčasnosti môže predĺžiť zo štandardných 24 hodín na niekoľko dní. Prosíme vás preto, aby ste svoje podnety nepísali opakovane. Ku každému e-mailu sa určite dostaneme. Opakované zasielanie rovnakých podnetov má však úplne opačný účinok - takéto zahltenie spomaľuje našu zákaznícku podporu a vybavenie vašich požiadaviek. Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.
 

Zákaznícky servis ZľavaDňa:
Počas pracovných dní: Pondelok - Štvrtok od 08:00 do 20:00, Piatok od 08:00 do 17:00. Kontaktujte nás prosím na podpora@zlavadna.sk

 

Mimoriadne zatvorenie prevádzok

Aktualizované

Od štvrtka 12.3. 2020 platí na Slovensku mimoriadna situácia. Prišlo k zatvoreniu všetkých aquaparkov, zábavných parkov, lyžiarskych stredísk, detských kútikov, ale aj kín a barov.
 
V nedeľu 15.3. 2020 bol vyhlásený núdzový stav pre zdravotníctvo. Prišlo tiež k zatvoreniu obchodov a prevádzok so službami. Zákaz sa zatiaľ netýka prevádzok potravín, lekární, predajní a výdajní zdravotníckych pomôcok, drogérie, stravovacích zariadení, trafík, obchodov s krmivom pre zvieratá, veterinárnych ambulancii, čerpacých staníc, bánk, poisťovní, pošty a prevádzok telekomunikačných operátorov.
 
Predpokladáme, že rozsah obmedzení sa bude rozširovať, a preto odporúčame sledovať vyjadrenia Úradu verejného zdravotníctva SR. Rovnako je potrebné preveriť si otváracie hodiny na oficiálnych stránkach poskytovateľa, ako aj či a dokedy bude konkrétna prevádzka zatvorená. U nás na ZľavaDňa sa budeme snažiť danú informáciu uvádzať pri každej ponuke, ktorej sa to týka. Ako postupovať ak svoj kupón nemôžete využiť? Čítajte ďalej, kde sme pre vás popísali možnosti riešenia.
 

Predlžujeme platnosť kupónov

Za základe tejto mimoriadnej situácie predlžujeme platnosť mnohým ponukám, aby ste si svoje zážiky mohli užiť neskôr. Ak príde k úprave platnosti vášho kupónu, zašleme vám o tom email. Sledujte preto svoju emailovú schránku (nezabudnite si prosím skontrolovať priečinok s Nevyžiadanou poštou alebo Reklamy - niekedy sa správa zvykne zatúlať tam). Informáciu o platnosti kupónu nájdete aj vo svojom konte v sekcii Moje kupóny.
 

Ako postupovať pri odstúpení od kúpy kupónu alebo pri výmene kupónu za kredit?

 

14 dní od zakúpenia

Od kúpy kupónu je možné odstúpiť v lehote 14 dní od zakúpenia, pokiaľ ešte nebol použitý alebo rezervovaný. Odstúpenie od kúpy je možné uplatniť z e-mailovej adresy z ktorej bol Kupón objednaný na adresu podpora@zlavadna.sk.  V správe musí byť uvedená ponuka a tiež počet Kupónov, od kúpy ktorých chcete odstúpiť.

Okrem toho máte možnosť priamo vo svojom konte vymeniť kupón za kredit, kde je táto lehota predĺžená na 15 dní. Stačí sa prihlásiť do svojho konta na ZľavaDňa, kde v sekcii Moje kupóny nájdete možnosť kupón automaticky vymeniť za kredit. Hodnotu kupónu vám v tomto prípade pripíšeme na účet v kreditoch s ročnou platnosťou.

Pokiaľ ste si kupón už rezervovali u poskytovateľa akcie, odporúčame Vám zrušiť rezerváciu u poskytovateľa akcie a preposlať nám potvrdenú zrušenú rezerváciu na e-mail podpora@zlavadna.sk.

Ak ste od kúpy kupónu odstúpili v 14-dňovej lehote, ale z dôvodu náporu vám nestihneme odpísať pred jej uplynutím, sumu za kupón vám samozrejme vrátime v plnej výške.
 
Ako stornovať kupón ZľavaDňa
 
Čo ak nemôžem kupón využiť?

Ak svoj kupón do aquaparku či do lyžiarskeho strediska nemôžete využiť, resp. na pobyt nemôžete nastúpiť kvôli aktuálnej mimoriadnej situácii (a uplynula už zákonná 14-dňová lehota na odstúpenie od kúpy kupónu), pri každej takejto ponuke sa snažíme predĺžiť platnosť jej využitia, aby ste si svoje zážitky mohli užiť v neskoršom termíne.

V prípade, že vášmu kupónu v priebehu 1 mesiaca končí platnosť a nebola mu predĺžená, jeho hodnotu vám vrátime v kreditoch s ročnou platnosťou, ktoré môžete neskôr využiť na ľubovoľný nákup na ZľavaDňa.

Snažíme sa vám vyhovieť a všetky Vaše žiadosti posudzujeme individuálne aj nad rámec dohodnutých obchodných podmienok. V prípade, že aj napriek možnosti využiť predĺženú platnosť si želáte vymeniť svoj kupón za kredit, dávame Vám nad rámec našich všeobecných obchodných podmienok možnosť dohodnúť sa na výmene kupónu za kredit vo výške 75 % z hodnoty zakúpeného kupónu.

 

Dôležité informácie:
• Stránka www.korona.gov.sk informuje o opatreniach, ktoré majú spomaliť nákazu
• Odpovede na otázky súvisiace s koronavírusom a nonstop infolinky nájdete na stránkach Úradu verejného zdravotníctva
• Na stránke Ministerstva zahraničných vecí nájdete základné usmernenia

 
 


Zdieľaj článok na sociálnych sieťach:

Jakub Ježík

Marketingový špecialista

Jakub sa venuje online marketingu. Rád píše, vymýšľa všetko možné a stará sa o tvorbu video obsahu. Vo voľnom čase ho baví história, hudba a cestovanie.

Ďalšie články z kategórie ZľavaDňa radí: